The Ark

Whatever floats your boat...

Not sure why it's so Big... I need Chig ;-)

Views: 86

Comment by DoK on May 16, 2016 at 11:47pm

No... really, how do I fix the size issue ?  

Comment by NatureJunkie on May 17, 2016 at 12:15am

Comment by BlancheNoE on May 17, 2016 at 7:41am

PERFECT ! oh my god, somebody actually followed orders. Unfortunatley since you came on the boat we had to throw Chig overboard, you know,  ballast. I know with Vimeo I have to copy the link to a blank page (apple) and change the height/width to 460x720 and then add the modified link but then again, Chig would have better instructions...you know...if the sharks hadn't got him.

Welcome back !

Comment by ThatGirl on May 17, 2016 at 9:54am

omg, HellllOOOOO. handsome! I'd say we don't "really still do this". We just keep the doors open here at the "Oasis", for those times like now, when one of us needs to stop in and get a hug, a slap on the azz, some constructive criticism, a lick on the face, or just be ignored.  Kinda like "home" when you're away at college. 

OMG you look SO good. you handsome devil!. Your man is a lucky man...and I hope hope to see you again...before i have to checkout. I will be closer very soon and I'd make the trek if you wouldnt kick me out.

Comment by DoK on May 18, 2016 at 10:41am

@Naturejunkie - Nods !  

@BlancheNoE -  I aim to please, sometimes.  Hmmmm Chig shark bait, why didn't y'all do that sooner ?  And Danks for the info, I followed along perfectly.. and yah..  HUGS and Shit like that !  

@Hotstuff -  Can I opt for the slapping of the azz ?  ;-) It's times like this I'm extremely grateful the lights are still on, in what ever capacity it may be functioning it does feel like "home".  Lastly, as long as I have a roof over my head, you have a place to stay, and you can't get much closer to me as your already in me heart ! 

@Syd -  Thank you for accepting my request to board... again, lol ...  I truly missed each of you, then realized that was my fault... DOH! 

Comment by Chig on June 7, 2016 at 1:36pm

Who are all you old people?  What is this place?  Where's my bottle of Geritol?   Why do I always get that one confused with Turbolax?  

Comment

You need to be a member of The Ark to add comments!

Join The Ark

© 2021   Created by Chig.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service